یوم الله 13 آبان نفی استکبار و اثبات جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3443492
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

یوم الله 13 آبان نفی استکبار و اثبات جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه استکبارستیزی فتوای عقل، شرع و آموزه های دینی است، گفت: یوم الله 13 آبان نفی استکبار و اثبات جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد عبدالله زاده پاشاکی، امام جمعه موقت رشت در حاشیه راهپیمایی 13آبان در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: 13آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانگر سه واقعیت مهم تاریخی یعنی تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال 1343، کشتار بی رحمانه دانش آموزان در سال 1357 توسط رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) است.
وی با بیان اینکه تمامی این رویدادهای ارزشمند که با 13آبان عجین شده در مسیر استکبارستیزی هستند و هرکدام علتی برای دیگری است، افزود: شرط اداره موفق انقلاب و دستیابی به آرمان بلند الهی، هدایت و اداره با منطق قرآن است و استکبارستزی منطق نهفته در آیات نورانی کلام خداوند است.
حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان اینکه دانش  آموزان نقش مهم و ارزشمندی در هدایت و تحقق انقلاب اسلامی داشته اند، تصریح کرد: گذشته این نظام با دستان نوجوانان این مرزوبوم به بارنشسته است و آینده نظام نیز در دستان همین دانش آموزان است که آینده ساز نظام هستند.
امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه امروز ملت ایرانی در جای جای کشورمان حتی در برخی کشورهای خارجی راهپیمایی یوم الله 13 آبان را پرشور برگزار کردند، خاطرنشان کرد: استکبارستیزی فتوای عقل، شرع و آموزه های دینی است، یوم الله 13 آبان نفی استکبار و اثبات جمهوری اسلامی است.

captcha